Hur vet man om kycklingklubborna är klara?

Hejsan!
Vi lagar ofta kyckling hemma och gärna kycklingklubbor. Men jag undrar om man kan se när kycklingklubborna är klara? Eller hur vet man?

Kommentarer

  • Hej Oskar!
    Kul att ni lagar kyckling så ofta och kycklingklubba som är så gott. Du vet säkert att du kan grilla, steka eller ugnsbaka kycklingklubban. Skinnet blir extra krispigt vid grillning.

    Välj 200°C för varmluftsugn, (225°C för vanlig ugn), och låt den vara inne i ca 30 minuter. Innertemperaturen ska vara 82°C.

    Ha det fint!

    Anna