Hjälp min förpackning vägde för lite?

Hej på er!
Gillar er färs jättemycket men kontrollvägde färsen och den vägde endast 985 g. Ska det vara så?

Kommentarer

  • Hej Adam!
    Tack för din fråga och vad roligt att du gillar vår färs så mycket. 😀👍

    Men...vad tråkigt att innehållet i förpackningen inte motsvarade dina förväntningar. En fråga, det ligger en absorber i förpackningens botten. Den suger upp eventuell vätska från kycklingen. Vägde du den med kycklingen? Det måste man göra för att få korrekt vikt då kycklingen kan avge vätska helt naturligt, precis som allt kött.
    Anna