HÅLLBARHET

Hej!
Hur länge håller er "stekt och skivad classic kyckling" i kylen när den är öppnad? Det står inte på förpackningen.
Jessika Ingvarsson

Kommentarer

  • Hej! Vi kan inte rekommendera hållbarhet på öppnad förpackning eftersom vi inte kan styra hur den hanteras och förvaras och i vilken temperatur. Även antalet kvarvarande hållbarhetsdagar påverkar. Vi har förstått att många butiker räknar med 4 dagars hållbarhet efter öppnande.
    David