Har ni någon grillhanske silikon från Kronfågel?

Hej
Detta är en fråga från ICA Kvantum Lillänge i Östersund, vi skulle behöva få tag i den silikonhandske ni haft till butiksgrillad kyckling. Finns de kvar, hittar inte kontaktnummer till vår säljare.
Jonas Helander

Kommentarer

  • Hej Jonas!
    Tack för din fråga.Vi har haft lite olika typer av sådana artiklar tidigare men det finns tyvärringen sådan "give-away" längre. Jag googlade lite på nätet och ser att det går att köpa motsvarande på olika sajter. Hoppas du hittar något som du söker.
    vänligen,
    Anna
  • Hej
    Har också sökt på nätet men tyvärr är det ingen som håller den kvalité som ni hade på era handskar.
    Tack för snabbt svar
    Jonas Helander
  • Hej Jonas!
    Roligt att höra att det var bra kvalitet på detta - ja, det är synd att vi inte har dem längre.
    vänligen,
    Anna