Var kan jag köpa Ekologisk kycklingfärs?

Vilken butik i Göteborg säljer ekologisk kycklingfärs från er? Tidigare kunde jag köpa den från ICA Maxi i Göteborg men har inte sett att de säljer den längre.

Tack på förhand för er återkoppling.
Vänliga hälsningar
Marianne W

Kommentarer

  • Hej Marianne!
    Först vill jag säga att det verkligen är roligt att du gillar våra produkter 👍😀…men tråkigt att du inte hittar dem i butik. De flesta stora kedjorna har på central nivå sagt att de tar in det mesta av våra produkter men sedan är det upp till varje butik att ta hem det sortiment som de tror kan intressera just deras kunder.

    Det som jag kan tipsa dig om är att kontakta den butik där du handlar och be personalen att ta hem det du vill ha. Vill du att jag ska hjälpa dig med artikelnummer så fixar jag gärna det. Återkom gärna i så fall. Dock måste du prata med butiken för att få veta när de produkter du önskar kan levereras och om de datumen passar dig.
    vänligen,
    Anna
  • Jag skulle beställa kycklingfärs bosarp på Ica maxi jönköping och den hade utgått fick jag. till svar Var kan jag köpa den är ijönköping
    Gull-Britt Viktorsson
  • Hej Gull-Britt!
    Tack för din fråga. Och roligt att du gillar våra produkter. Det är samma svar som ovan. Du behöver be butiken ta hem produkter till dig som du vill ha. Det är svårt för oss att ge uppgifter om vilka produkter som finns i vilka butiker eftersom vi levererar till kedjornas lager och de i sin tur levererar och prioriterar att leverera till olika butiker.
    Jag hoppas du hittar kycklingfärsen eller att din butik kan ta hem den till dig.
    vänligen,
    Anna
  • Ja kontaktade Ica Maxi Jönköping  han sa  att den utgått tråkigt är det Gull-Britt
    Gull-Britt Viktorsson
  • Hej!
    Den har nog isf utgått hos dem. Vi har den produkten och ICA centralt har sagt att de tar in produkten. Så de kanske kan kontakta ICA centralt och beställa från sitt centrala lager. Annars kan vi tyvärr inget göra.

    Anna