Tack för att du hör av dig till oss! Vi hjälper dig gärna med svar på frågor kring kyckling, våra produkter och Kronfågel. Du kan förvänta dig ett svar av oss inom max 2 vardagar. Frågor, svar och kommentarerar publiceras på den här sidan.
Vi hanterar dina personuppgifter i syfte att kunna hantera ditt ärende hos oss. Uppgifterna du delar med oss raderas efter maximalt ett år. Läs mer om vår GDPR policy HÄR.
Gäller ditt ärende en reklamation ber vi dig kontakta oss här: Kronfagel.se
Vår vision ”En bättre kyckling för ett bättre liv” sammanfattar varför vi finns – att med vår produkt skapa förutsättningar för en välmående värld. För människan, djuren och klimatet.
Kronfågel är Sveriges marknadsledare inom kyckling med flera stora varumärken.
Tack för att du hör av dig, men jag ser inte vilken produkt du menar eller datummärkning. Ändå tråkigt att det verkar som om datummärkningen var kort.
Vi levererar i god tid till butikerna och sedan måste de hålla koll på datum själva på produkterna och ev sätta ner pris på de varor som har kort datum.
vänligen,
Tråkigt att du fick kycklingköttbullar som inte hade korrekt datum. Om det var kort datum på förpackningen måste du kolla med butiken. Vi kan inte ta ansvar för det vad jag vet. Annars får du skicka en reklamation till mina kollegor på konsumentkontakt med info från förpackningen samt en bild med kvitto för köpet så de ser datum för köpet och butiken du handlat i och de får svara men jag tror du får samma svar från dem. Dock undersöker de om det går att få fram info om leveransen. Om du vill reklamera ber jag dig fylla i uppgifterna som går direkt till vår konsumentkontakt under den här länken.
med vänliga hälsningar