Tack för att du hör av dig till oss! Vi hjälper dig gärna med svar på frågor kring kyckling, våra produkter och Kronfågel. Du kan förvänta dig ett svar av oss inom max 2 vardagar. Frågor, svar och kommentarerar publiceras på den här sidan.
Vi hanterar dina personuppgifter i syfte att kunna hantera ditt ärende hos oss. Uppgifterna du delar med oss raderas efter maximalt ett år. Läs mer om vår GDPR policy HÄR.
Gäller ditt ärende en reklamation ber vi dig kontakta oss här: Kronfagel.se
Vår vision ”En bättre kyckling för ett bättre liv” sammanfattar varför vi finns – att med vår produkt skapa förutsättningar för en välmående värld. För människan, djuren och klimatet.
Kronfågel är Sveriges marknadsledare inom kyckling med flera stora varumärken.
Först vill jag säga att det verkligen är roligt att du gillar våra produkter 👍😀…men tråkigt att du inte hittar dem i butik. Vad jag kan se från mitt håll levererar vi vårt butiksgrillade sortiment till alla större kedjor på en central nivå. Därefter är det tyvärr upp till varje butik att ta hem det sortiment som de tror kan intressera just deras kunder. Detta är tyvärr inget vi kan se.
Det som jag kan tipsa dig om är att kontakta den butik där du handlar och be personalen att ta hem det du vill ha. Vill du att jag ska hjälpa dig med artikelnummer så fixar jag gärna det. Återkom gärna i så fall. Dock måste du prata med butiken för att få veta när de produkter du önskar kan levereras och om de datumen passar dig.
Jag har nu dubbelkollat med vår orderavdelning och varan levereras som vanligt. Under föregående vecka var dock leveranserna något mindre. Det kan även vara så att butikerna lokalt har bestämt sig att inte längre köpa in varorna frånkedjornas centrallager. Tyvärr kan vi dock inte påverka detta.
Jag hoppas att det löser sig!
Med vänliga hälsningar