Ben i file

Köpte kronfågel kycklingfilé
Steker den och när den ska ätas är det ben i flera av filerna

Kommentarer

  • Hej Christel!
    Tack för att du hör av dig. Det var ju tråkigt att höra och vi beklagar att innehållet i förpackningen inte motsvarade dina förväntningar. Det ska inte vara ben i produkten och vi har missat och inte sorterat bort detta.
    För att kunna hjälpa dig vidare och även informera vår kvalitetsansvarig, behöver vi lite mera info. Fint om du därför kan fylla i uppgifterna som går direkt till vår konsumentkontakt under den här länken.

    med vänliga hälsningar

    Anna