Varför ska jag märka upp min slambrunn?

Hej,
Ni har tömt min slambrunn under en längre tid, av vilken anledning måste jag märka upp den. Chaufförerna borde väl veta vart den ligger efter alla dessa år?
Adam

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga!

    Det är mycket möjligt att många av våra erfarna chaufförer har bra koll på vart många av brunnarna ligger. Däremot är det inte alltid samma chaufför som är på samma ställe varje år, så därför ber vi att man märker upp brunnen med en vimpel eller dylikt som lätt fångar ögat, vilket underlättar enormt för våra chaufförer.

    Om brunnen inte är uppmärkt när vi kommer dit och chauffören inte hittar den riskerar man att bli debiterad en framkörningsavgift om vi inte kan tömma brunnen på grund av den anledningen.
    William