Hur vet jag när min trädgårdstunna töms?

Hej,
Jag har precis beställt en tunna för trädgårdsavfall, hur ska jag veta när den töms?
Vilma

Kommentarer

  • Hej!

    När tunnan har blivit levererad till dig kan du se nästa tömningsdag i vår app "Kretslopp Sydost". När du lägger till din adress ser du kommande tömningsdag för både soptunnan och trädgårdstunnan. Du får även en notis dagen innan respektive kärl ska tömmas.

    Appen finns att hämta i App Store och Google Play
    William