Större gröna påsar?

Finns det större gröna påsar för arbetsplatser?
Frågan gäller inte arbetsplatser som hanterar livsmedel i sin verksamhet utan för att möjliggöra sortering av matavfall i personalrum och liknande.
Om det är många som slänger matavfall kan vanliga gröna påsar behöva bytas flera gånger varje dag och då kan logistiken kring det bli ett hinder för en väl fungerande sopsortering på arbetsplatsen.

EH

Kommentarer

  • Hej,

    Ja det finns gröna säckar att beställa, som är på 50L.
    För att vi ska kunna göra en utkörning behöver man beställa fem kartonger eller fler.

    Beställningen kan du göra via mejl till info@kretsloppsydost.se eller via vårt formulär på hemsidan, Beställ gröna påsar Kretslopp Sydost
    Du behöver ange adress dit säckarna ska levereras, antal kartonger som önskas, kontaktperson med telefonnummer, samt vilket företag som gör beställningen.
    Ellen