När städar ni återvinningsstationerna?

Hej,
Jag upplever att det ofta är stökigt på återvinningsstationen, det ligger saker utanför containrarna. Hur ofta städas detta undan?
Carin

Kommentarer

  • Hej!

    Vi strävar efter att det ska var rent och snyggt på våra återvinningstationer och jobbar ständigt med att se över behov på samtliga stationer runt om i våra medlemskommuner. På sopor.nu kan man se när det är städning nästa gång på just din station.

    Upplever man att det är stökigt på sin station så kan man på plats göra en felanmälan till oss genom att skanna QR-koden som finns på skylten med sin smartphone, så får vi in den och hanterar anmälan. Man kan även göra en anmälan via sopor.nu.
    William