Soppåsar

Tacksam för att vid nästa hämtning få både röda och gröna soppåsar.

Anders

Kommentarer

  • Hej!

    För att få röda och gröna påsar vid ordinarie tömning så knyter man en röd påse på kärlet för att få röda påsar, och vilken påse som helst för att få gröna påsar. Saknar man påsar helt så kan man besöka närmaste bemannade återvinningscentral där man kan hämta rullar av respektive färg.
    William