Kan jag lämna in saker hos er som skänks vidare?

kan man lämna saker som skänks bort som t ex bokhylla, datorskärm m m på Storskogen i Oskarshamn?
Karin

Kommentarer

  • Hej!

    På Storskogen återvinningscentral har vi en container som heter "Återbruk". Där kan man ställa saker som är hela och fungerande som man inte vill ha kvar, så kommer det olika hjälporganisationer och hämtar detta sedan och säljer vidare.

    På vår hemsida kan man läsa mer om återbruket, och se vilka organisationer som kommer till respektive återvinningscentral
    William