Sålt min fastighet

Hej, jag har sålt min fastighet. Vad behöver jag göra för att registerna detta hos er?
Kent Carlsson

Kommentarer

  • Hej, när du har sålt din fastighet behöver du inkomma med ett ägarbyte till oss. Ägarbytet fyller du i via våra e-tjänster. Du behöver ha uppgifter om säljare samt köpare när du fyller i ägarbytet. Dessa uppgifter hittar du på ditt köpekontrakt. Gäller det företag eller saknas personnummer kan du fylla i blankett för ägarbyte som du skickar in till oss.
    William