Har ni en pantmaskin?

Kan man panta större partier av burkar, petflaskor hos er?
Mikael

Kommentarer

  • Hej,
    Ja på återvinningscentralen Flygstaden som ligger i Smedby, Kalmar Kommun har vi en Panta Mera station där man kan hälla i större mängder petflaskor.
    Du kan hitta mer information via Panta Meras hemsida och även se på vilka fler platser Panta Mera finns.
    Välkommen till Pantamera - Pantamera
    Ellen
  • Sätt pantpengarna in på mitt bankkort?

    Lena Mattsson
  • Tack för att du kontaktar oss via vårt kundforum

    Det finns olika alternativ för att få sin pant utbetald. Läs mer i länken
    Pantamera Express - Pantamera eller fråga personalen på återvinningscentralen.

    Välkommen!

    Annika