Jag har byggt nytt hus

Hej, Jag har byggt ett nytt hus. Hur går jag till väga för att få sophämtning där?
Ulrika

Kommentarer

  • Hej, Du anmäler detta via våra e-tjänster. Använd e-tjänsten som heter Nytt abonnemang hushållsavfall. Har du inte möjlighet att använda våra e-tjänster kan du ta kontakt med oss via chatt, telefon eller mejl/epost så skickar vi dig en blankett.
    Ellen