Jag har byggt nytt hus, hur gör jag för att få sophämtning?

Hej, Jag har byggt ett nytt hus. Hur går jag till väga för att få sophämtning där?
Ulrika

Kommentarer

  • Hej, Du anmäler detta via våra e-tjänster. Använd e-tjänsten som heter Nytt abonnemang hushållsavfall. Har du inte möjlighet att använda våra e-tjänster kan du ta kontakt med oss via chatt, telefon eller mejl/epost så skickar vi dig en blankett.
    Ellen