Nästa faktura?

Hej, När skickar ni nästa faktura?
Maj-Lis

Kommentarer

  • Hej,

    Vi fakturerar för sophämtning tre gånger om året. I januari, maj och september.
    Har du en slambrunn faktureras du för slamtömning månaden efter att tömningen har utförts.
    Ellen
  • När kommer räkningen för slamtömningen? Kommer den på Kivra?
    Bodil Fransson
  • Ja, fakturan kommer till Kivra om du har registrerat dig där. Fakturan kommer månaden efter slamtömningen har utförts.
    Carolina