Jag har missat att ställa ut mitt kärl, kan ni komma tillbaka och tömma?

Hej,

Jag glömde ställa ut mitt kärl och önskar beställa en extra tömning. Hur går jag till väga?
Erich

Kommentarer

  • Hej,

    Extra hämtning beställer du enklast via våra e-tjänster. Du kan också ta kontakt med oss via chatt, telefon eller mejl. Har du ett helårsabonnemang så töms kärlet inom 3 arbetsdagar efter att vi lagt beställningen.
    Ellen