Jag har fått kommunalt avlopp

Hej,

Jag har fått kommunalt vatten och avlopp och är inte längre i behov av slamtömning. Jag fick en avisering om att en sådan ska ske om 2 veckor. Hur ska jag göra?
Miriam

Kommentarer

  • Hej,

    Brunnen behöver sluttömmas innan du kan gräva igen den. Har sluttömning skett via oss ser vi detta i vårt system. Har sluttömning skett av en annan entreprenör behöver du skicka in underlag på tömningen till oss, t. ex fakturan. Vi behöver även få in en avanmälan. Avanmälan fyller du i via våra e-tjänster. Använd dig av e-tjänsten som heter Avanmälan abonnemang för enskilt avlopp. Har du inte möjlighet att använda våra e-tjänster kan du ta kontakt med oss via chatt, telefon eller mejl så skickar vi dig en blankett.
    Ellen