Kan jag lämna hushållsavfall på återvinningscentralen?

Kan jag lämna mina gröna och röda påsar på Flishult då vårt kärl inte tömdes igår?
Anders

Kommentarer

  • Hej!

    Hushållsavfall, alltså det man lägger i den röda och gröna påsen, tar vi inte emot på våra återvinningscentraler. Avfallet får endast läggas i tunnan och sedan transporteras bort av oss eller vår entreprenör. Man får alltså inte frakta avfallet från sin fastighet själv.

    Om man har en utebliven tömning så tar man kontakt med vår kundservice, så får vi kika på vad det är som har hänt. Man kan kontakta oss via chatt, e-post eller telefon. Vid kontakt anger man vilken adress det gäller så hjälper vi er!
    William