Hur stora är fyrfackskärlen?

Hej,
Jag har förstått det som att de nya kärlen är större, kan man få ta del av måtten så man kan börja planera för kärlens placering redan nu?
Peter

Kommentarer

  • Hej!

    Självklart! Måtten kommer vara enligt följande: Bredd: 77 cm Djup: 81 cm Höjd: 107 cm (188 cm med öppet lock)
    Fyrfackskärlen har ett tredje hjul som gör dem lättare att flytta, så länge de står på bra underlag
    William