Hur ska chauffören hitta min slambrunn?

Hej,

Har fått en avisering om att jag snart har slamtömning. Vad kan jag göra för att chauffören ska hitta min slambrunn?
Jeanette

Kommentarer

  • Hej,

    När vi kommer och tömmer din slambrunn ska brunnen vara uppmärkt så chauffören får ögonen på den. Du kan beställa en flagga att markera brunnen med. Beställning av flagga gör du genom att ta kontakt med oss via chatt, telefon eller mejl.
    Området kring brunnen ska vara röjt från tex buskar och grenar.
    Ellen