Hur ser jag när min återvinningsstation töms eller städas?

Björn

Kommentarer

  • Hej!

    Sök upp din återvinningsstation. Där hittar du information om schema för tömning och städning genom att klicka på kartnålen för din station. Här kan du även anmäla att återvinningsstationen behöver tömmas eller städas: https://www.sopor.nu/haer-aatervinner-du/hitta-aatervinningen/

    På varje återvinningsstation finns även en QR-kod som man kan skanna med kameran på sin smartphone så kommer man direkt till felanmälan för just den återvinningscentralen.
    William