Varför betalar jag en grundavgift när jag inte har någon sophämtning?

Hej,

Varför måste jag betala grundavgift när jag har godkänt uppehåll för sophämtning?
Amadeus

Kommentarer

  • Hej,

    Grundavgiften betalas av alla fastighetsägare. Grundtaxan finansierar administration, information, planering och utveckling samt återvinningscentralernas och har därför inte med sophämtningen att göra.
    Ellen