Kan ni hämta grovsopor hos mig?

Hej!
Kan man fortfarande få grovsopor, soffor, TM mm hämtat av er vid fastigheten? Hur anmäler man i så fall?
Ingela

Kommentarer

  • Hej,

    Boende i villa eller fritidshus kan beställa hämtning av grovavfall mot en avgift.

    Taxa Grovavfall
    Alla taxor inklusive moms. (Fr.o.m. 1 januari 2024)
    Grundavgift per hämtning 435:-
    + avgift per kubikmeter 331:- (max 2 kubikmeter per hämtningstillfälle)

    Ring till vår kundservice för bokning om du önskar boka hämtning av grovavfall.

    Ellen