Fyrfackskärl

De kommande fyrfackskärlen är större än det kärl vi har idag, finns det mindre storlek?. Samt att det blir två st 370 l kärl skriver ni det kommer inte få plats i det utrymme som finns hos många fastighetsägare?
Thomas

Kommentarer

  • Hej.

    I nedan inlägg kan du läsa om måtten på fyrfackskärlen:
    Hur stora är fyrfackskärlen?

    Projektet med fyrfack är i ett uppstartskede men i andra kommuner har man fått möjlighet att dela kärl med närliggande grannar eller få en annan hämtplats.
    Vi kommer gå ut med mer information i god tid för att hitta hållbara lösningar för alla fastighetsägare.
    Ellen