Finns materialet till Materialvärlden kvar?

Finns materialet till Materialvärlden kvar? På YouTube, saker att skriva ut, spel mm
Jeannette Johnsson

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du kontaktat oss via vårt kundforum.

    Det är ett material som tidigare skapats av förpackningsinsamlingen FTI.
    Materialet är dock inte aktivt och istället hänvisar vi dig vidare till branschorganisation
    Avfall Sverige, se sidan Skola - Sopor.nu
    Det materialet som Kretslopp Sydost använder kan du finna i länken nedan
    Skolbesök Kretslopp Sydost
    (Länken till Materialvärlden kan du bortse ifrån)

    Annika