Vad kostar en extra tömning?

Hej! Vad kostar en (1) extratömning efter/utanför säsong (”nästa gång ni är i området”) för fritidsboende?
Framgår ej på mobilsidan.
Tack på förhand!
Tua

Kommentarer

  • Hej!

    En extra tömning kostar 250kr för kärl som är upp till 240L. För 370L och 660L kärl kostar de 428kr.

    För att beställa en extra tömning av soptunnan kan man enklast använda sig av våra e-tjänster, alternativt kontakta oss via chatt, mail eller telefon.

    Samtliga priser kopplade till sophämtningen för privatpersoner kan ses på vår hemsida: https://kretsloppsydost.se/privat/priser/ssopor/
    William