Kan jag lämna ett båtbatteri hos er?

Kan jag lämna in ett båtbatteri på återvinningen i Figeholm eller måste jag åka in till Oskarshamn?
Daniel

Kommentarer

  • Hej!

    Större batterier som exempelvis bilbatteri och båtbatteri tar endast emot på utvalda återvinningscentraler. Figeholm är inte en av dessa så det måste då tas till Storskogen.
    De återvinningscentraler som tar emot dessa större batterier är endast de som är bemannade, alltså alla förutom Figeholm, Kristdala och Alsterbro
    William