Kan jag avsluta mitt abonnemang för hämtning av trädgårdsavfall?

Hur säger man upp abonnemanget för trädgårdsavfall? Det följde med vid ägarbytet men det är inget som vi vill ha kvar.
Dennis

Kommentarer

  • Hej!

    Önskar man avsluta sitt abonnemang för trädgårdsavfall så kan man kontakta oss på kundservice via chatt, mail eller telefon så hjälper vi dig!

    När man vill avsluta sitt abonnemang för trädgårdsavfall så tar vi ut en avgift på 375kr för att hämta hem tunnan. Undantaget är om man är nyinflyttad, då man har 3 månader på sig att göra ändringar av sina abonnemang som innebär byte/hemtagning av tunna utan att det tillkommer en kostnad.
    William