Hur får jag tillgång till de obemannade återvinningscentralerna?

Har flyttat in till Figeholm och skulle nu vilja veta hur man får tillträde till Figeholms återvinningscentral?
Kjell

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att du kontakt oss via kundforumet.
    Ber att du besöker sidan som tar dig till en utbildning. Är du inte folkbokförd i våra medlemskommuner ber vi att du återkommer till oss via chatt, e-post eller telefon.

    Självservice-ÅVC Kretslopp Sydost
    Annika