Hur får jag tillgång till Figeholms återvinningscentral?

Hur kommer jag in till återvinningen i Figeholm?
Kristina

Kommentarer

  • Hej!

    För att registrera sig i systemet för åtkomst till Figeholms självservice-återvinningscentral så göra man detta via våran hemsida. Ni kan följa länken nedan och följa instruktionerna där i.

    Om ni inte är folkbokförda i någon av våra medlemskommuner så är registreringen något annorlunda. Vi ber er då återkomma till oss så hjälper vi er!

    Följ denna länk: https://kretsloppsydost.se/privat/laemna-ditt-avfall/sjaelvservice-vc-figeholm/
    William