Hur gör jag en adressändring?

Hej,
Jag har flyttat och ändrat min folkbokföringsadress, uppdateras detta automatiskt hos er?
Annika

Kommentarer

  • Hej!

    I dagsläget så uppdateras inte folkbokföringsadressen hos oss per automatik. Det är därför mycket viktigt att man själv meddelar oss om ändrad folkbokföringsadress så vi kan uppdatera det. Gör man inte det riskerar fakturor och annan viktig information från oss inte når fram
    William