Går det att KRAV-certifiera produkter i Norge?

Hei
Vi er et jordproduserende selskap i Norge som undrer på om det er mulig å få KRAV merket norske produkter for salg i Norge? (EØS land)

Kommentarer

  • Hej Roy!

    Ja, det går bra att KRAV-certifiera jord som produktionshjälpmedel, även om produkten produceras i Norge för den norska marknaden. Vänd dig till lantbruk@krav.se om du har frågor om hur du ska göra för att företaget och produkten ska bli certifierade.
    Sanna