Är KRAV.se en säker källa?

hur vet jag att denna källa (krav.se) är korrekt och att allt som står här är sant? alltså hur vet jag att denna sida är källsäker?

Kommentarer

  • Hej Elin,

    Det skrivna materialet på vår hemsida är skrivet och faktagranskat av experter hos KRAV. När vi refererar till externforskning skriver vi ut vilka källor vi hämtat materialet från.

    Dessutom gör vi regelbundna genomgångar av hemsidan för att hålla så mycket som möjligt uppdaterat.