Var säljs KRAV-märkt julskinka?

Hej, jag undrar om ni har kännedom om ICA Maxi i norra Botkyrka kommer att saluföra nitritfri, KRAV-märkt även i år.

Kommentarer

  • Hej Agneta, tack för din fråga. Vi håller just nu på att sammanställa en lista över de butiker som kommer att sälja KRAV-märkt julskinka i år. Enligt de uppgifter vi fått in just nu så ska ICA Maxi i Botkyrka sälja.

    Jag rekommenderar att du håller koll på webbplatsen www.krav.se där hela listan kommer att presenteras om förhoppningsvis två till tre veckor.

    Allt gott/
    Kristin
    Konsumentinformatör