Visning

Om nuvarande hyresgäst vägrar visa lägenheten, hur kan jag då förväntas acceptera inom tidsramen för detta?
Vilken hjälp finns att få? Har inte avflyttande en skyldighet att visa sagda lägenhet???
VAD GÖRA??????
ES

Kommentarer

  • Hej!
    De som bor i lägenheten är skyldig att upplåta lägenheten för visning. Om det blir problem så kontakta kundtjänsten här på KRAMBO AB så kan vi säkert lösa det. Det går alltid att förlänga svarstiden om du inte hunnit se lägenheten under den tiden.
    Katarina Kundtjänst/ Uthyrning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.