Storlekar på lägenheter

Jag har fått jobb i kramfots och tänkte nu kika m jag kan hitta en lägenhet där aå jag slipper pendla. När jag söker på lediga får jag bara söka på upp till 3rok . Hur stora lägenhetet har ni. Jag skulle behöva en 5a. Men minst en 4a.
Nadja Thelin

Kommentarer

  • Hej!
    Vi har storlekar från ett rum med kokvrå upp till 5 rum och kök. Det är inte alltid vi har stora lägenheter lediga, det finns inte så många av dom.
    De som sägs upp lägger vi ut på hemsidan på måndagar så håll utkik där.
    Katarina Kundtjänst/ Uthyrning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.