Var föråd och tvättstuga finns? Uttern/Vesslan

Hej nyinflyttad på Uttern huset och undrar var tvättstugan och förråden finns?
Oskar

Kommentarer

  • Hej!
    På kvarteret Uttern har vi inte tvättstuga i varje hus. De finns i hus 27C,29C och i 35 C. De som bor i hus 23,25 och 27 tvättar i hus 27C. De som bor i hus 29,31 och 33 tvättar i hus 29C. Och de som bor på 35,37 och 39 tvättar i hus 35C.
    Då det gäller förråd så är de nere i källaren i ditt hus. De ska vara uppmärkt med ditt objektsnummer som du har på din ytterdörr. När du flyttar in så är det oftast ett Krambolås som hänger där. Ring till oss på Krambo ,så kan vi säga till tekniker låsa upp.
    Katarina Kundtjänst/ Uthyrning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.