Utomhusskötsel

Hej, ber er att klippa oftare på Tallåsvägen/Bruket. Hoppas få iväg den bild jag tog ikväll. Det är rasande deprimerande att möta detta varje dag.
Ann-Kathrine Åkerblom

Kommentarer

  • Hej Ann-Kathrine!
    Vi har ett schema som vi följer gällande gräsklippning och trimning. Tyvärr har vi haft en del sjukdomar och trassel med våra maskiner. Vi jobbar på för fullt nu och vi är på gång att klippa på Bruket.
    Marcus
  • Är man som hyresgäst skyldig att skotta bilparkeringen själv?
    karin karlsson
  • Hej!
    Du som hyr en parkering ska skotta och sanda din plats. Det står på baksidan av ditt kontrakt för Bilplats.
    Katarina Kundtjänst/ Uthyrning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.