Uppsägning av bostad/carport

Hur gör jag med uppsägningsblanketterna när kontoret är stängt för drop-in besök och vad gör jag med eventuell nyckel efter uppsägning? (Centralt Kramfors)
Johan Back

Kommentarer

  • Hej!
    Bra fråga. Nu när vi har dörren stängd så kan vi skicka dig en uppsägningsblankett eller om du skriver ut en på Hemsidan (Krambo. se )under Mina Sidor-Blanketter och Dokument. Sen kan du även använda baksidan av ditt kontrakt, längst ner till höger. När det är klart så är det bara att posta blanketten i vår brevlåda till vänster om entrédörren. Om du behöver komma in för att lämna nycklar så har du möjlighet till det. Du kan då ringa in och boka ett möte med oss.
    Katarina Kundtjänst/ Uthyrning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.