Simhallen i Herrskog

Hej!! När kommer simhallen i Herrskog att öppnas igen? Vi är många som deltagit i vattengymnastik på kvällstid och saknar detta! Mvh Anne-Marie Böhlin

Anne-Marie Böhlin

Kommentarer

  • Hej!
    Planen är att simhallen ska kunna öppna igen under v.18. Det är förutsatt att allt arbete går enligt planen och att det inte dyker upp något oförutsett.
    Just nu ser det ut att hålla den tidplanen och vi hoppas precis som du att vi ska kunna öppna så snart som möjligt.
    mvh
    Håkan HR- och Kramboservicechef
  • Har simhallen öppnat igen? Jag skulle gärna köpa något slags klippkort som man kan göra till kommunens övriga simhallar.
    Erik
  • Hej!

    Simhallen har inte öppnat än, den kommer att öppnas till hösten.
    MVH

    Johanna
    Kundtjänst/uthyrningen

    Johanna Kundtjänst/Uthyrning
  • Nu är det höst! / Sofie i väntans tider
    Sofie Bratt
  • NÄR kommer simhallen i Herrskog att öppnas? Först var det vecka 18 och sedan var det till hösten. Nu är det höst med råge och vi väntar på besked.

    Anne-Marie Böhlin
  • Hej! När kommer simhallen i Herrskog att öppnas?
    Först var det v18 och sedan var det till hösten, nu är det höst med råge. Undrar????
    Anne-Marie Böhlin
  • Hej!

    Det har tillstött problem som måste åtgärdas innan simhallen öppnar igen, tyvärr har vi ingen prognos för när problemet kan vara löst.

    Johanna Kundtjänst/Uthyrning
  • Är simhalle i herrskog öppet i dag ?
    Taty leki
  • Hej!
    Krambo är inte inblandad i den verksamhet som bedrivs i Herrskogs simhall, kontakta istället Kramfors kommun 0612-800 00.

    mvh
    Håkan
    Håkan HR- och Kramboservicechef