Rökning på balkong

Min granne röker ibland på balkongen och det luktar illa ibland när jag sitter ute. Får man röka på balkongen?
Stina

Kommentarer

  • Hej!
    Du får röka på balkongen så länge du inte stör din granne. Om ni störs av detta så kan du ringa in så skickar vi ett störningsärende.
    Det finns ett undantag. På kvarteret "Monarken" är det Rökförbud och det innebär att du får varken röka i lägenheten på balkongen eller altanen. Sen måste du även stå en bit ifrån huset så inte röken går in genom ventilationen.
    Katarina Kundtjänst/ Uthyrning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.