Parkering

Jag har en assistansgrupp på Bruket och skulle behöva hyra en parkering där om det finns någon ledig. Återkom till mig på mail.
Jag arbetar som Enhetschef inom Funktionsstöd Kramfors Kommun.

MVH Therese
Therese Lina Grimsen

Kommentarer

  • Hej!
    Det finns ingen ledig parkering just nu.
    För hyr en parkering behöver du registrera dig och står i kön.
    När det är din tur kommer personalen att ringa dig.

    Solomon
  • Hej
    Kan du se om jag fyllt i formuläret rätt och att det hamnat hos er ?

    MVH Therese
    Therese Lina Grimsen
  • Hej!

    Ja, du har fyllt rätt.

    MVH

    Solomon
  • Hej
    Jag jobbar på kvarnbacken så jag vill ha Parkering där ,plats nummer 882 eller 883? Jag har redan kontakta med Jonathan han vill min e-mail adress ,så kan ge min e-mail adress till  Jonathan då han kika Linkin till mig.
    Andit
  • Hej!

    Ja, det kan du göra det.
    Du får maila ditt mail till Jonathan.Lindstrom@krambo.se

    Med vänlig hälsning
    Solomon