Ocr-nummer

Jag ska använda mig av fullmakt för nyckeluthämtning till en lägenhet som jag fått tillgång till innan det formella inflyttningsdatumet. För att få hämta ut nycklarna krävs att första hyran är betald. Jag vet dock inte ocr-numret. Är det kopplat till personnumret eller vad ska jag skriva in?
Rikard Lundin

Kommentarer

  • Hej!
    När du skriver kontrakt så brukar det följa med en hyresavi som ska betalas in några dar innan inflyttning. På avin står OCR numret. Men om du har kommit överens med förra hyresgästen om att du ska få flytta in tidigare så behöver du inte ha ett OCR för att få ut nycklarna. Det räcker med fullmakten eller överenskommelsen.
    Katarina Kundtjänst/ Uthyrning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.