Inkassokrav

Jag har fått ett inkassokrav från Marginalen. Hur gör jag nu?
Håkan HR- och Kramboservicechef

Kommentarer

  • Marginalen är det företag som sköter Krambos påminnelse- och kravhantering.
    Har du fått räkning från Marginalen har du 8 dagar på dig att betala räkningen.
    Om du har frågor kring fakturan kontakta Marginalen och uppge ärendenumret längst upp till höger på fakturan, på fakturan finns även telefonnummer till Marginalen.
    Eventuell avbetalningsplan är något du får göra upp med Marginalen och det är i normalfallet möjligt att få göra det en gång per år.
    Anki Kundtjänst/besiktning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.