internet

Hej, jag bor i en studentlägenhet nr 1107 på Ringvägen 20. Förstår inte riktigt vad jag ska göra för att få internet inkopplat. Provade att följa länk in på Mediateknik och la en beställning till Banhof men de svarade att jag inte kunde få det hos dem. Det finns ett nätverksuttag på väggen i lägenheten så jag gissar att det finns fiber klart? Eller går det via kabel-tv uttaget? Vilken utrustning krävs i såna fall?
Jonatan Ek

Kommentarer

  • Hej!

    Det finns inte fiber till huset ännu, det man har möjlighet till är mobilt internet eller via kabel-tv nätet.

    Johanna Kundtjänst/Uthyrning