Vad för typ av internet finns i Krambos fastigheter?

Hej,
Vad finns det för alternativ till internet på viktoriagatan? Finns det fiber?
Simon

Kommentarer

  • Hej,
    Vi har i dagsläget inget fiber indraget i våra hyreshus. De flesta lägenheter hos Krambo har denna typ av uttag i sitt vardagsrum (se bild nedan). Det är ett öppet nät så du kan beställa internet hos vilken operatör du vill. Viktigt att uppge vid en beställning till operatören är att det är via kabeltv-nätet (koaxialutgång).
    Du kan få upp till 100 Mbit/s via denna anslutning hos vissa leverantörer.

    Saknar du denna anslutning? Vänligen kontakta oss per mail eller telefon så kan vi installera det åt dig i de flesta fallen.

    Marcus
  • Vad kostar Internet via vägg
    Reijo Laukka
  • Hej,

    Det är olika priser hos olika operatörer, tyvärr har vi inte deras prislistor.

    Johanna Kundtjänst/Uthyrning
  • Hej!
    Kan ni kolla vilken möjlighet har jag Till internet? Jag har två hål i väggen.
    Bostadsområde Magistern.
    Svara gärna via mejl

    Katariina Haukirauma
  • Hej!

    Du har möjlighet både via ADSL och även via kabel tv nätet, men man måste byta uttaget.
    Johanna Kundtjänst/Uthyrning
  • Vad Kostar det att koppla
     internet adsl eller kabeltv ni maste byta Susan har 2 hal bara  solvagen 4 a
    Reijo Laukka
  • Kom Och byt dosa fran  2 till 3 hal vagen till Beckman solvagen 4A lgh 1102 bollstabruk
    Reijo Laukka
  • Hej Reijo!

    Vänligen ring in på vår felanmälan när du har felanmälningar tel020-327327
    Johanna Kundtjänst/Uthyrning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.